Skip to main content
  • Płatności BLIK
    #mobilne

    Płatności BLIK

    Szybkie i wygodne płatności !

    Poręczny i wygodny sposób dokonywania płatności? Kodem BLIK zrealizujesz płatności już niemalże wszędzie - w sklepach stacjonarnych, w sklepach internetowych, bankomatach, w restauracjach, w supermarketach, w serwisach aplikacyjnych, a nawet u fryzjera! Wystarczy, że w aplikacji EBO Mobile PRO wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję.

    Dlaczego warto?

    szybkie i proste płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych
    bezpieczeństwo – nie musisz logować się do bankowości internetowej
    wygoda – płacisz gdy telefon masz zawsze pod ręką
    0 zł za korzystanie z BLIK
    przelewy na telefon
    możliwość zmiany samodzielnie limitów

    Przydatne informacje

    Warto wiedzieć

    BLIK umożliwia:

    • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy w aplikacji EBO Mobile PRO wygenerować kod BLIK i zatwierdzić za jego pośrednictwem transakcję
    • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
    • dokonać przelewu na telefon:
      - bez numeru konta – wystarczy numer telefonu odbiorcy, który również korzysta z BLIKA
      - natychmiast – przelew możesz zrobić o każdej porze
      - bezpłatnie - 0 zł za wykonanie przelewu
      - kwota do 500 zł jednorazowo (1 000 zł miesięcznie)

    Z usługi mogą korzystać posiadacze rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego (powyżej 13 roku życia ) lub pełnomocnicy do tego rachunku

    Maksymalne limity dzienne:

    • przelew na telefon – 1 000 zł
    • płatności bezgotówkowe (w tym transakcje internetowe) – 5 000 zł
    • wypłaty w bankomacie - 5 000 zł

    W każdej chwili można samodzielnie zmienić wysokość limitów transakcyjnych BLIK w Systemie EBO online ( z wyjątkiem posiadaczy rachunku ROR Junior) lub w placówce banku

    Aktywacja usługi
    • zainstalować aplikację mobilną BS Racibórz EBO Mobile PRO (poniżej Instrukcja konfiguracji aplikacji mobilnej EBO Mobile PRO)
    • aktywować BLIKA:
      • zalogować się do aplikacji mobilnej BS Racibórz EBO Mobile PRO. Po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej, kliknąć w prawym dolnym rogu na ikonę „Więcej”
      • wybrać opcję "BLIK" i włączyć włącznikiem usługę BLIK. Zielony przycisk przy usłudze BLIK oznacza, że usługa jest aktywna
      • wybrać rachunek do usługi BLIK oraz po zaponaniu się zaakceptować Regulamin
      • zatwierdzić włączenie usługi poprzez wpisanie kodu PIN
    Płatność

    Płatność BLIK w sklepach, w Internecie, wypłata gotówki w bankomacie ( z logowaniem się do aplikacji mobilnej EBO Mobile PRO)

    • Uruchomić aplikację mobilną i zalogować się za pomocą PIN-u
    • Wybrać ikonę BLIK
    • Pojawi się kod BLIK, który jest aktywny 2 minuty. Jeśli czas upłynie wygenerować nowy kod BLIK klikając przycisk „generuj nowy kod”
    • Wprowadzić kod BLIK w terminalu, na stronie www sklepu internetowego lub w bankomacie
    • Zatwierdzić w aplikacji lub odrzuć płatności, bez podania kodu PIN

     Szybkie płatności BLIK w sklepach, Internecie, wypłata gotówki w bankomacie (płatność bez logowania się do aplikacji mobilnej EBO Mobile PRO)

    • Szybkie płatności umożliwiają przeprowadzenie transakcji do 100 PLN w sklapach stacjonarnych bez podania PIN i bez logowania się do aplikacji mobilnej
    • Korzystanie z usługi Szybka płatność wymaga aktywacji usługi
    • W każdej chwili można włączyć i wyłączyć usługę Szybka płatność BLIK
    • Aktywacja usługi Szybka płatność BLIK:
      • zalogować się do aplikacji mobilnej BS Racibórz EBO Mobile PRO. Po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej, kliknąć w prawym dolnym rogu na ikonę „Więcej”.  
      • kliknąć opcję BLIK     
      • włączyć włącznikiem usługę "Szybka płatność". Zielony przycisk oznacza, że usługa jest aktywna
      • ustawić skrót BLIK na głównym ekranie logowania się do aplikacji mobilnej
    • Płatność:
      • uruchomić aplikację mobilną EBO Mobile PRO
      • wybrać ikonę BLIK (nie trzeba logować się do aplikacji mobilnej)
      • pojawi się kod BLIK, który jest aktywny 2 minuty. Jeśli czas upłynie wygenerować nowy kod klikając przycisk „generuj nowy kod”
      • wprowadzić kod BLIK w terminalu, na stronie www sklepu internetowego lub w bankomacie
      • zatwierdzić w aplikacji lub odrzucić płatności, bez podania kodu PIN
    Przelew na telefon
    • Uruchomić aplikację mobilną EBO mobile PRO i z pulpitu wybrać ikonę BLIK*
    • Pojawi się wygenerowany kod BLIK, a na dole ekranu wyświetli się "Przelew na telefon", w który należy kliknąć i zalogować się do aplikacji mobilnej PIN-em
    • Numer do przelewu wybrać z książki adresowej w telefonie lub z zakładki "Inny kontakt".
    • Przy wyborze kontaktu z telefonu należy tylko wpisać kwotę przelewu, inne dane pojawią się automatycznie. Wybierając "Inny kontakt" wszystkie dane do przelewu należy wpisac ręcznie. Po wpisaniu kliknąć przejdź „Dalej”.
    • Potwierdzić transakcję PIN-em do aplikacji mobilnej
    • Gotowe! Operację potwierdzić przyciskiem "Zakończ".

    * Można również po uruchomieniu aplikacji mobilnej od razu zalogować się do aplikacji mobilnej PIN-em, a następnie wybrać ikonę "BLIK".

    Bank Spółdzielczy w Raciborzu  tel: 32 415 37 60, 32 415 20 89, 32 415 27 63 Czynne: poniedziałek - piątek 8.00 – 16.00

    Oddział w Krzanowicach tel. 32 410 84 74, 32 410 80 08 Czynne: poniedziałek - piątek 7.30 – 15.30

    Oddział w Kuźni Raciborskiej tel. 32 419 14 48, 32 419 12 53 Czynne: poniedziałek - piątek 8.00 – 16.00

    Oddział w Pietrowicach Wielkich tel. 32 419 80 19, 32 419 84 64 Czynne: poniedziałek - piątek 8.00 – 16.00

    Oddział w Kietrzu tel. 77 471 19 15, 77 485 44 47 Czynne: poniedziałek - piątek 8.00 – 16.00

    Punkt Obsługi Klienta w Rudach tel. 32 410 30 19 Czynne: poniedziałek - piątek 8.00 – 15.30