Skip to main content
  • Podpis kwalifikowany Szafir

    Podpis kwalifikowany Szafir

    Podpisuj elektronicznie dokumenty z domu lub z biura !

    Zastanawiasz się jak usprawnić sobie załatwianie spraw urzędowych i bankowych? Możesz szybko i wygodnie uzyskać kwalifikowany certyfikat podpisu elektronicznego Szafir i zaoszczędzić czas oraz pieniądze związane z dojazdem do urzędów.
    Zamów online podpis elektroniczny SZAFIR i odbierz w placówce Banku Spółdzielczego w Raciborzu. JEDEN certyfikat – WIELE zastosowań.

    Dlaczego warto?

    wygoda i użyteczność- wiele dokumentów podpisanych jednocześnie
    zamawiasz online i odbierasz w Banku
    prosta procedura uzyskania certyfikatu
    mniej kosztów, więcej czasu
    gwarancja prawna- e-odpis jest równoważny pod względem skutków prawnych podpisowi własnoręcznemu
    bezpieczeństwo - dokumenty dodatkowo można stosowania szyfrować i znakować czasem

    Przydatne informacje

    Warto wiedzieć

    Kwalifikowany certyfikat podpisu elektronicznego Szafir to rozwiązanie, dzięki któremu można podpisać cyfrowo dowolne dokumenty urzędowe, jak i np. podpisywać niektóre dokumenty komputerowe (np. PDF, WORD) czy e-maile

    Podpis elektroniczny Szafir ma szersze zastosowanie niż profil zaufany

    Do składania podpisu elektronicznego Szafir wymagany jest zestaw certyfikacyjny (czytnik i karta) - certyfikat jest przypisany do jednej osoby fizycznej

    Klient online zamawia zestaw certyfikacyjny, a bank świadczy usługi wydawania tych zestawów w ramach zawartej umowy współpracy z KIR SA w Warszawie.

    W celu używania podpisu elektronicznego Szafir należy zainstalować oprogramowanie dołączone do zestawu, aktywować kartę oraz zarejestrować certyfikat w systemie

    KIR S.A. świadczy kwalifikowane usługi certyfikacyjne na podstawie wpisu do rejestru kwalifikowanych podmiotów świadczących usługi certyfikacyjne

     

    Certyfikat kwalifikowany

    Kwalifikowany certyfikat podpisu elektronicznego Szafir (tzw. bezpieczny podpis elektroniczny) jest równoważny pod względem skutków prawnych podpisowi własnoręcznemu

    Certyfikat ma zastosowanie do podpisywania:

    • obowiązkowych rozliczeń z ZUS
    • deklaracji podatkowych do Urzędów Skarbowych
    • faktur elektronicznych
    • przetargów i aukcji elektronicznych,
    • kontaktów z administracją publiczną
    • Elektronicznej Dokumentacji Medycznej
      Elektronicznej Legitymacji Studenckiej
      wniosków do Krajowego Rejestru Sądowego
    Do pobrania

    Więcej informacji na stronie www.elektronicznypodpis.pl