Podpis kwalifikowany Szafir
Podpisuj elektronicznie dokumenty z domu lub z biura !
Zastanawiasz się jak usprawnić sobie załatwianie spraw urzędowych i bankowych? Możesz szybko i wygodnie uzyskać kwalifikowany certyfikat podpisu elektronicznego Szafir i zaoszczędzić czas oraz pieniądze związane z dojazdem do urzędów.
Zamów online podpis elektroniczny SZAFIR i odbierz w placówce Banku Spółdzielczego w Raciborzu. JEDEN certyfikat – WIELE zastosowań.
Dlaczego warto?
-
wygoda i użyteczność- wiele dokumentów podpisanych jednocześnie
-
zamawiasz online i odbierasz w Banku
-
prosta procedura uzyskania certyfikatu
-
mniej kosztów, więcej czasu
-
gwarancja prawna- e-odpis jest równoważny pod względem skutków prawnych podpisowi własnoręcznemu
-
bezpieczeństwo - dokumenty dodatkowo można stosowania szyfrować i znakować czasem
Przydatne informacje
Warto wiedzieć
Kwalifikowany certyfikat podpisu elektronicznego Szafir to rozwiązanie, dzięki któremu można podpisać cyfrowo dowolne dokumenty urzędowe, jak i np. podpisywać niektóre dokumenty komputerowe (np. PDF, WORD) czy e-maile
Podpis elektroniczny Szafir ma szersze zastosowanie niż profil zaufany
Do składania podpisu elektronicznego Szafir wymagany jest zestaw certyfikacyjny (czytnik i karta) - certyfikat jest przypisany do jednej osoby fizycznej
Klient online zamawia zestaw certyfikacyjny, a bank świadczy usługi wydawania tych zestawów w ramach zawartej umowy współpracy z KIR SA w Warszawie.
W celu używania podpisu elektronicznego Szafir należy zainstalować oprogramowanie dołączone do zestawu, aktywować kartę oraz zarejestrować certyfikat w systemie
KIR S.A. świadczy kwalifikowane usługi certyfikacyjne na podstawie wpisu do rejestru kwalifikowanych podmiotów świadczących usługi certyfikacyjne
Certyfikat kwalifikowany
Kwalifikowany certyfikat podpisu elektronicznego Szafir (tzw. bezpieczny podpis elektroniczny) jest równoważny pod względem skutków prawnych podpisowi własnoręcznemu
Certyfikat ma zastosowanie do podpisywania:
- obowiązkowych rozliczeń z ZUS
- deklaracji podatkowych do Urzędów Skarbowych
- faktur elektronicznych
- przetargów i aukcji elektronicznych,
- kontaktów z administracją publiczną
- Elektronicznej Dokumentacji Medycznej
Elektronicznej Legitymacji Studenckiej
wniosków do Krajowego Rejestru Sądowego
Do pobrania
Więcej informacji na stronie www.elektronicznypodpis.pl