Płatność telefonem jest bezpieczna
Dane karty są szyfrowane i przechowywane na bezpiecznych serwerach
Sprzedawca widzi numer konta wirtualnego przypisany do karty, której dane pozostają bezpieczne. Przed korzystaniem z Google Pay, należy ustawić ekran blokady urządzenia - gdy jej nie będzie, aplikacja usunie z telefonu użytkownika numer konta wirtualnego
Gdy użytkownik zgubi telefon:
Gdy telefon jest odblokowany, ktoś nieuprawniony może użyć go do robienia zakupów w sklepach
Jeśli użytkownik nie może znaleźć telefonu lub został mu skradziony, może go zlokalizować, zablokować lub usunąć z niego dane, korzystając z usługi Znajdź moje urządzenie
Jeżeli użytkownik zablokuje telefon, korzystanie z Google Pay nie będzie możliwe. Jeśli nie można nawiązać kontaktu z urządzeniem, dane karty mogą zostać usunięte, aby nikt nie miał do nich dostępu. Gdy użytkownik znajdzie swoje urządzenie, musi odblokować i dodać jeszcze raz dane karty lub kart, aby korzystać z Google Pay
Ważne! Należy udostępnić funkcje lokalizacyjne na telefonie, dzięki temu będzie możliwość sprawdzenia położenia urządzenia i w razie potrzeby zdalnie zablokować do niego dostęp. Google Pay nie przechowuje danych kart na telefonie, dlatego osoba nieuprawniona, która go znajdzie lub ukradnie, nie będzie miała do nich dostępu, nawet jeśli telefon będzie odblokowany